1.
Забезпечення єдності навчання, виховання і розвитку учнів на уроці.
2.
Реалізація вчителем дидактичних принципів навчання.
3.
Ефективність застосування методів навчання.
4.
Ефективність застосування форм навчання.
5.
Застосування лекційно-практичної системи навчання.
6.
Застосування проблемного навчання.
7.
Вміння вчителя організувати навчальну роботу на уроці, забезпечити
навчальну дисципліну.
8.
Формування загально навчальних умінь та навичок учнів.
9.
Диференціація навчання.
10.
Дотримування вимог навчальної програми з оцінювання ЗУН учнів.
11.
Врахування вчителем реальних навчальних можливостей учнів.
12.
Реалізація вчителем виховного потенціалу на уроці.
13.
Здійснення трудового виховання і профорієнтаційної роботи.
14.
Практична спрямованість викладання предмета.
15.
Формування в учнів навичок самоосвіти, потреби в знаннях.
16.
Реалізація завдань естетичного виховання школярів.
17.
Виховання патріотизму та національної свідомості.
18.
Забезпечення засвоєння учнями основних понять на уроці.
19.
Забезпечення розвитку мислення учнів на уроці.
20.
Розвиток творчих здібностей дитини.
21.
Вироблення навичок усного та писемного мовлення.
22.
Ефективність роботи вчителя з розвитку мови учнів, збагачення
словникового запасу.
23.
Робота вчителя над удосконаленням навичок читання учнів.
24.
Формування в учнів інтересу до вивчення рідної мови.
25.
Організація ігрової діяльності.
26.
Організація самостійної роботи на уроці.
27.
Організація повторення навчального матеріалу.
28.
Використання краєзнавчого матеріалу на уроці.
29.
Здійснення індивідуального підходу до учнів.
30.
Ефективність використання логіко-структурних схем.
31.
Ефективність роботи вчителя з розвитку пізнавальної активності учнів.
32.
Оптимальність об*єму і складність домашнього завдання. Інструктаж з його
виконання.
33.
Система контролю за рівнем знань учнів.
34.
Виявлення прогалин і типових недоліків у знаннях учнів.
35.
Робота з невстигаючими учнями на уроці.
36.
Надання методичної допомоги вчителю.
37.
Гуманізація НВП.
38.
Ознайомлення з роботою молодого ( нового ) вчителя.
39.
Реалізація між предметних зв*язків.
40.Формування в учнів позитивних мотивів навчання.
41.Практична спрямованість уроку.
42.Розвиток активної пізнавальної діяльності, самостійності учнів через
ефективне використання методів навчання.
43.Ефективність навчальної роботи на уроці, формування вмінь аналізувати,
робити висновки і узагальнення.
44.Шляхи забезпечення розвитку пізнавально-практичної діяльності учнів.
45.Розвиток розумових здібностей учнів.
46.Стимулювання активності учнів, формування навичок
самостійної роботи, розвиток відтворюючої і творчої уяви.
47.Організація навчальної діяльності учнів, доцільність структури
уроку, взаємодія його компонентів.
48.Відповідність форм, методів,
дидактичних завдань структурі уроку.
49.Організація самостійної роботи, реалізація принципу «вчити учнів учитися
”. Мовна культура. Культура спілкування.
50.Особистісний підхід до виховання
учнів у процесі навчально-пізнавальної діяльності.
51.Формування особистості засобами українознавства.
52.Використання краєзнавчого матеріалу на уроках.
53.Розвиток логічного та образного мислення на уроках.
54.Ефективність використання дидактичного матеріалу на уроці.
55.Як учитель здійснює на уроці повторення, узагальнення та систематизацію
знань учнів.
56.Як учитель виконує рекомендації, дані йому під час атестації.
57.Як учитель забезпечує на уроці засвоєння учнями опорних знань, понять,
явищ.
58.Виховання в учнів навичок самоконтролю та самовдосконалення через
залучення їх до самостійної навчальної діяльності.
59.Виховання позитивного ставлення до навчання учнів через мотивацію
навчальної діяльності учнів шляхом розкриття практичного значення теми, що
вивчається.
Немає коментарів:
Дописати коментар